همانطور که اطلاع دارید، اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی حال حاضر در دنیا می باشد. توسط اینستاگرام می توانید تصاویر و ویدئوهای خود را با بیش از 500 میلیون کاربر عضو این شبکه به اشتراک بگذارید.

 

در جدیدترین آپدیت این شبکه اجتماعی محبوب و در پیروی از قوانین اتحادیه اروپا در زمینه حریم خصوصی کاربران مجازی، اینستاگرام قابلیت دانلود و دریافت اطلاعات کاربری افراد مانند استوری ها و پست ها، پیام های شخصی دایرکت، نظرات و کامنت ها و همچنین داده های کاربری مانند افرادی که شما را فالو کرده اند و . را برای تمام اعضای این شبکه فراهم کرده است. 

 

برای مثال با استفاده از این قابلیت می توانید تمامی تصاویر و استوری های خود را به صورت یکجا دانلود کرده و از آنها برای ساخت یک اکانت دیگر در اینستاگرام و یا سایر شبکه های مجازی استفاده کنید. 

 

در این مقاله می خواهیم به بررسی نحوه دانلود و دریافت اطلاعات اکانت در اینستاگرام بپردازیم. با سرزمین دانلود همراه باشید.

 

 

آموزش دانلود و دریافت اطلاعات اکانت اینستاگرام

 

برای دریافت اطلاعات باید از نسخه وب اینستاگرام استفاده کنید. به منظور راحتی کار بهتر است از لپ تاپ و سیستم های کامپیوتری برای انجام اینکار استفاده کنید. در ادامه برای دانلود اطلاعات اکانت اینستاگرامی خود به صورت زیر عمل می کنیم:

 

1. ابتدا از طریق این لینک وارد سایت اینستاگرام شده و وارد اکانت کاربری خود شوید.

 

2. به بخش پروفایل کاربری خود مراجعه کرده و آی چرخ دنده موجود در کنار عبارت Edit Profile را انتخاب کنید.

 

آموزش دانلود و دریافت اطلاعات اکانت اینستاگرام

 

 

3. در منوی باز شده گزینه Privacy and Security را انتخاب نمایید.

 

آموزش دانلود و دریافت اطلاعات اکانت اینستاگرام

 

 

4. در بخش تنظیمات حریم خصوصی، صفحه را به سمت پایین اسکرول کرده تا گزینه Data Download را مشاهده نمایید. در پایین این بخش بر روی عبارت Request Download کلیک کنید.

 

آموزش دانلود و دریافت اطلاعات اکانت اینستاگرام

 

 

5. در این بخش آدرس ایمیل معتبر خود را وارد کنید. برای ترتیب اثر سریعتر، بهتر است آدرس ایمیلی که در پروفایل کاربری اینستاگرام خود قرار داده اید را وارد کنید.

 

آموزش دانلود و دریافت اطلاعات اکانت اینستاگرام

 

 

6. در مرحله بعد رمز اکانت خود را وارد کرده و بر روی گزینه Request Download کلیک کنید.

 

آموزش دانلود و دریافت اطلاعات اکانت اینستاگرام

 

 

7. تایید و جمع آوری اطلاعات اکانت ممکن است تا 48 ساعت به طول انجامد. در نهایت یک ایمیل از سمت اینستاگرام با موضوع اطلاعات اکانت دریافت خواهید کرد. به لینک درون آن مراجعه کرده و نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. در نهایت گزینه Download Data را انتخاب کرده و اطلاعات درخواستی خود را دانلود نمایید.

 

آموزش دانلود و دریافت اطلاعات اکانت اینستاگرام

 

 

در این مقاله به بررسی روش دانلود اطلاعات اکانت کاربری در اینستاگرام پرداختیم. در نظر داشته باشید که در این روش علاوه بر اطلاعات تصویری مانند پست ها و استوری های اکانت، اطلاعاتی محرمانه مانند پیام های دایرکت و کامنت های تصاویر نیز موجود می باشد. بهتر است پس از دانلود اطلاعات لینک دانلود را از ایمیل خود پاک نمایید. برای ارسال نظرات و سوالات خود می توانید از فرم تماس با ما موجود در پایین صفحه استفاده کنید.

درامد همسر بازیگران
اخبار دنیای وب اینستاگرام ,اطلاعات ,دانلود ,اکانت ,دریافت ,آموزش ,اطلاعات اکانت ,دریافت اطلاعات ,آموزش دانلود ,اکانت اینستاگرام ,استفاده کنید ,دریافت اطلاعا? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت تفریحی و سرگرمی پارس نازی ها راهنما سئو سایت Chengli Special trucks کسب درآمد پلاس سریال های جدید ترکیه در حال پخش qeshm yar مسیرِ زندگی ارزانی نکات آشپزی travel